sobota, 19 stycznia 2013

Pytania!

Na stronie :

http://de.gosupermodel.com

Modelka o nicku zosias100 zadała mi następujące pytania:

Jak masz na Imie?
Nazywam się Karolina :P.
Ile masz lat?

Mam 13 lat. (ur. w roku 2000).
Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Moja świnka morska, moje dwa psy i konie xD których niestety nie mam.To twój jedyny blog?
Nie ale stary pisałam o modzie, która narazie mi nie leży.
Masz chłopaka?

Niestety nie. :*
Jakie cechy sobie cenisz?
Różne. Ale najważniejsze żeby mój przyjaciel bądź przyjaciółka byli tak jebnięci jak ja xD.
Jakie masz zainteresowania?

Czytanie, pisanie i słuchanie muzy. Ach bym zapomniała (jeśli można to zaliczyć do zainteresowań) jeszcze odwalanie z przyjaciółmi xD.
Co robisz w wolnym czasie?

Rozwijam zainteresowania :P.
Wymarzone wakacje?
Na szlaku w najwyższych szczytach świata ! 
Styl ubierania?

Mój własny-luźny.
Styl muzyki?

Alternaywny Rock i poezja śpiewana xD. Dziiiiiwne, wiem.Skad czerpiesz inspiracje na swojego bloga ?
Skąd? Z marzeń, snów życia i wyobraźni ;-P.
Czy w przyszłości zrobisz na nim jakiś konkurs ?

Hmmm... Może. Narazie jest to wątpliwe. xD.
Jakiego koloru masz włosy ? 

Piękny, baaaardzo jasny blond xD.
Jakiego koloru masz oczy ?

Oczy? Niebieskie. Życie? Królewskie.
Ulu danie, owoc, warzywo?

Kurczak, mandarynka, jabłko i pomidor xD. 
Na co jesteś uczulona?

Narazie na nic xD.
Lubisz czytać? 
*Jak tak to jakie są twoje ul książki?

Lofciam. Najlepszy jest "Zmierzch" i seria "Zwiadowcy".
Lubisz grać w gry online, PC?
*Jak tak to jakie są twoje ul?

Tia i Diablo xD.
Czy zastanawiałaś sią kiedyś nad sensem życia?
Tak i nadal go nie rozumiem xD.
Lubisz robić fotki?

Tak.
Robisz jakieś akcję czy coś w swojej szkole czy okolicy?
Za młoda jestem ;P.
Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Nie !














No to chyba na tyle! Thanks za uwagę! <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz